części aerodynamiczne
W Bahrajnie mamy nowy dyfuzor i części aerodynamiczne: skrzydełka i wloty. Ale czy spowodują one, że będziemy wyżej w stawce. Eee, nie było tak źle. W 2006 też zaczynaliśmy w Bahrajnie. Jesteśmy przygotowani. Ale dla mnie bolid jest inny, zakaz tankowania jest czymś nowym dla wszystkich, tor jest inny niż rok temu i inny niż w Jerez, więc po prostu trzeba zrobić nowe ustawienia mając na uwadze te różnice. Testować moglismy tylko w lutym. Będzie dużo roboty. Trudno to ocenić. Nie wiadomo, jaki program ulepszeń mają inne zespoły, gdzie będą ulepszać swoje samochody. Trudno ocenić, gdzie jesteśmy z naszym samochodem, ale też gdzie będziemy. Nie mam zielonego pojęcia. Naprawdę. Mamy kilka pomysłów, kilka dobrych rzeczy przetestowanych. Pierwsze starty pomogą w ocenie. Nasz dobry start tez pomoże.
T
Dodaj komentarz